Banner

פתרונות שאפשר לבטוח בהם

ידע מקצועי, ניסיון, העמקה וריענון מחשבתי, מעניקים לשלומית פרץ רואי חשבון את האפשרות להעניק לך ייעוץ עסקי ייחודי.

הצורך ב'ראש נוסף' ובזוויות חשיבה נוספות הופך לצורך ממשי בדינמיקה המהירה שמאפיינת את עולם העסקים ולנוכח מהפכת המידע, שיוצרת בכל רגע נתון הזדמנויות חדשות לצד אתגרים לא מוכרים.

כדי להישאר על המגרש ומאידך כדי ליהנות מהדינמיקה, חייבים להשתפר ללא הרף. סטגנציה ושאננות יובילו לנסיגה ויאפשרו למתחרים שלך לעקוף אותך בקלילות.

לנוכח כל אלו, אין ספק שנדרש לך ולעסקיך יותר מרואה חשבון. חשוב וראוי שיהיה לך שותף דרך, שיאפשר לך לבחון את עסקך ויעניק מענה שוטף ללבטים וקשיים.

צוות המומחים הבין-תחומי של שלומית פרץ רואי חשבון יכול להיות שותף הדרך הזה, כדי להבטיח שתישאר רלוונטי וכדי לדואג לכך שתצמח לעבר הצלחה.


תוכניות עסקיות

ראשית עסק – בתכנית עסקית תחילה

מתגבשות במוחך מחשבות על עסק חדש? המיזם הבא שלך בוער בעצמותיך? יש בכוונתך להרחיב פעילות עסקית קיימת שלך? כל אחד ממצבים אלו מחייב הכנת תכנית עסקית מקצועית, מחודדת, ממוקדת ואטרקטיבית.

משרד שלומית פרץ רואי חשבון מציע לך כתיבת תכנית עסקית מקצועית, מקיפה ויסודית, שיודעת לכוון אל המוח ואל הרגש של משקיעים, בנקאי המימון שלך, או שותפי דרך למיזם החדש.

תכנית עסקית מקצוענית בוחנת את זירת הפעילות של המהלך המתוכנן, מזהה סיכונים וסיכויים, קובעת אבני דרך ולוחות זמנים ומנתחת את כל היבטי הפעילות העסקית, כולל ניתוח הסביבה העסקית, עיתוי ההכרזה על הפעילות, השוואות למתחרים, חלופות למודל העסקי, צפי עלויות, מקורות לגיוס הון, מאזן ותזרים מזומנים.

צוות שלומית פרץ רואי חשבון יקיים תחקיר עומק, יכין תכנית במהלך משותף אתך וישמש לך עזר כנגד בדרך להצלחה.

 

הערכות שווי

כמה באמת שווה העסק שלך?

הערכת שווי היא אמנות ולא רק תרגיל מתמטי מורכב. רגע לפני שתיכנסו למהלך של מכירת עסק ו/או מיזוג ו/או אקזיט ו/או גיוס הון – חשוב ואף קריטי לבצע לעסק שלך הערכת שווי.

בשלומית פרץ רואי חשבון יודעים לבצע הערכות שווי יצירתיות ומתוחכמות, שיודעות לרבע את המעגל ולקבוע שווי אופטימלי של חברתך, על בסיס תחקירי עומק, הבנה מעולה של שרשרת המזון העסקית שלך, איתור מידע על שווי חברות בענף ועל שווי עסקאות דומות ועוד.

לא מיותר ולא מוגזם לקבוע, שהערכת שווי חכמה ונכונה, עשויה להכניס לך סכומי כסף משמעותיים, שלא היו שלך אלמלא ההערכה מקצוענית.

 

מימון וגיוס הון

החלטת על הרחבת פעילות או רכישת עסק והנך זקוק למימון?

יש לך מזומן? לא תמיד השקעה במזומן עדיפה על גיוס חוב. אין לך מזומן? אנו נעזור לך באמצעות הפניה  לקרנות, גופים המתמכים בגיוס ,למצוא משקיעים וגופים בנקאיים ובעלי הון.

אנו נסייע לך לגבש מבנה חוב המתאים לך: מימון בנקאי, חוץ-בנקאי וקרנות מדינה.

 

התכנות ובדיקות נאותות

היתכנות ובדיקת נאותות – מפתח לרווחיות

רוצה להיכנס לתחום פעילות חדש? שואף להתרחב לאזור אחר או מדינה חדשה ולא יודע אם זה כדאי? סקרי התכנות ובדיקות נאותות עשויים להעניק לך יתרונות כבירים ולחסוך ממך עגמת נפש מיותרת.

סקרי היתכנות: נבחרת 'שלומית פרץ רואי חשבון' תכין עבורך סקרי היתכנות מפורטים, החל מסיוע בהגדרת יעדיך העסקיים, ביצוע מחקר שוק השוואתי, הצגת חלופות השקעה, ניתוח עומק לסיכונים, יצירת תחזיות פיננסית מבוססות והמלצה לחלופות מיטביות.  

בדיקות נאותות: מחפשים לרכוש עסק או פעילות בארץ או בחו"ל ולא יודעים אם ספרי העסק משקפים את מציאות? אנו מציעים שירותי בדיקות נאותות מלאים, על מנת שהלקוחות שלנו יוכלו להגן היטב על השקעותיהם ועל מנת להבטיח קבלת החלטות עסקיות בתבונה, על סמך מידע מהימן ובדוק.  

תכניות עסקיות 

תכניות עסקיות – שלושה מסלולים לבחירתכם 

תכנית עסקית עוזרת לך לשרטט את אבני הדרך להשגת היעדים שלך ומתייחסת למכלול ההיבטים של העסק שאתה שואף להקים – ההיבט האסטרטגי, הטכנולוגי, השיווקי, הפיננסי ועוד.

אם הנך יזם או בעל עסק קיים השואף לפתח פעילות עסקית חדשה, אן הנך בעל עסק שנקלע לקשיים – התכנית העסקית תשמש אותך בראש ובראשונה לצורך גיוס הון למיזם או לחברה שלך.

לקוחות 'שלומית פרץ רואי חשבון' יכולים לבחור בין שלושה מסלולים חליפיים לקבלת תכנית עסקית:

מסלול Business: התכנית העסקית בכריכה (3 העתקים); קובץ ממוחשב של התכנית העסקית בפורמט PDF; חוברת גיליונות העבודה האלקטרוניים של המודל העסקי בפורמט אקסל; מצגת מעוצבת למשקיעים/לקוחות פוטנציאלים, שמציגה נקודות מרכזיות בעבודה ומשלבת תוכן שיווקי ומידע פיננסי חיוני.

במסלול זה קיימת אפשרות לתרגום התכנית העסקית לאנגלית על ידי מחבר העבודה (בתוספת תשלום).

מסלול Executive -  כל רכיבי מסלול Business בתוספת תקציר "PITCH" שיווקי למשקיעים של התכנית העסקית על עמוד אחד; איתור אקטיבי של משקיעים פוטנציאלים ו/או של מקורות מימון; הצגת התכנית למשך שנה ללא עלות נוספת*

*הגשת בקשות לקרנות מימון פרטיות וממשלתיות (עד 3 בקשות).

מסלול Premium: כל רכיבי ההגשה בשני המסלולים הקודמים ובנוסף: ליווי עסקי מלא למשך השנה הראשונה של החברה.

אנו נבנה עבורך תכנית עבודה מובנית ומקצועית הנותנת מענה לכל הסוגיות העסקיות העולות במהלך השנה הראשונה של העסק. תכנית הליווי כוללת מפגש דו שבועי עם המומחים שלנו וכוללת:

  • הגדרת מבנה ארגוני יעיל והגדרת תפקידים
  • שיטות עבודה ושיטות ניהול עסקי
  • שיטות שיווק, מכירות וחדירת שוק
  • הקניית יסודות לניהול כספים – חשבונאות ומיסוי, פיננסים, תמחיר, מבחני כדאיות, מערכות שכר, בנקים ועוד.
  • תפעול ולוגיסטיקה – אדמיניסטרציה, ניהול מלאי יעיל, ניהול ובקרה של עובדים.
  • גיוס וקליטת עובדים – דרכי גיוס וסינון עובדים, חניכה, תגמול.

 

השלבים של התכנית העסקית

שלב הפניה - עם פנייתך אלינו באמצעות הטלפון, הדואר האלקטרוני או האתר, תיקבע לך פגישת ייעוץ ראשונית בת כשעה עם מנהל מחלקת הייעוץ העסקי, ללא תשלום, שבמהלכה תיתנן לך האפשרות להציג את המיזם, העסק או הרעיון ויינתן משוב ראשוני לגבי היתכנות והיקף העבודה.

שלב בדיקת היתכנות (אופציונאלי) - ההחלטה על הזמנת תכנית עסקית היא צעד משמעותי בחיי המיזם או העסק, המלווה לרוב בעלויות בלתי מבוטלות. לא כל רעיון מוצלח ניתן לתרגם לכסף ולעיתים היזם אינו בטוח בכדאיות העסקית של המיזם או הרעיון. לפיכך, אנו מציעים אפשרות ייחודית לעריכת בדיקת היתכנות קצרה, בתשלום סמלי, עוד בטרם כתיבת התכנית העסקית . מטרת הבדיקה הינה לקבל אינדיקציה ראשונית להיתכנות המיזם תוך התייעצות עם מומחים שונים בתחום הרלבנטי, בירור ראשוני לפרמטרים העיקריים של שוק היעד ואומדן כללי מאוד של כדאיות ההשקעה. התוצר הוא מסמך בן מספר עמודים המהווה את תמצית הדעה המקצועית שלנו ביחס להיתכנות ולכדאיות העסקית של המיזם, במילים אחרות – האם כדאי ללכת ולהשקיע בתכנית עסקית מקצועית. במידה והלקוח החליט להזמין תכנית עסקית, לא יגבה שכר טרחה נוסף עבור בדיקת ההיתכנות הראשונית.

שלב ההצעה - השלב הבא הוא מתן הצעת עבודה לביצוע תכנית עסקית תוך 3 ימי עסקים.

הצעת העבודה מכילה 4 פרקים:

הרקע, המטרה ותמצית ההזדמנות העסקית.

פירוט שלבי ביצוע העבודה, ראשי הפרקים הרלבנטיים הנתפרים פרטנית לצורכי הלקוח.

פירוט ההתחייבויות, לוחות הזמנים ושכר הטרחה.

פרופיל המשרד, צוות המומחים שצוותו לעשות את העבודה ופרטי קשר.

שלב הכתיבה - זהו השלב המרכזי שבו מתבצעת כתיבת העבודה בידי צוות המומחים שלנו. זמן כתיבת העבודה משתנה, באופן טבעי, מעבודה אחת לשנייה אך ככלל ניתן לומר כי משך הכתיבה עשוי לקחת כ- 30 ועד 45 ימי עסקים. משך הכתיבה תלוי במידה רבה בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח המזמין את העבודה ומהירות העברת המידע והמצגים הנדרשים

שלב המסירה - השלב המסכם – מסירת העבודה ללקוח ועריכת פגישת דיון והצגת העבודה.

אנו תמיד אתך. גם לאחר מסירת העבודה, המומחים שלנו ממשיכים ללוות אותך לאורך כל הדרך ואתך בכל שאלה, הבהרה, שינוי, עזרה בהצגה או סתם התייעצות.

למה אנחנו?

כי אתה רוצה שרק מומחים יעשו לך את העבודה. אצלנו המומחים שלנו כותבים את העבודה ומלווים אותך לאורך כל הדרך – אנו לא מעסיקים מתמחים. צוות המומחים שלנו כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ובהם רואי חשבון, כלכלנים, משפטנים, אנשי מימון ונדל"ן.

העיקרון המלווה אותנו בביצוע כל תכנית עסקית הוא נאמנות מוחלטת למקצועיות ולאינטגריטי הפנימי שלנו.

אנו קשובים ללקוחות שלנו ומבינים כי בשלבים הראשוניים של כל מיזם או עסק קיים מחסור במזומנים ולפיכך אנו מתחייבים למחירים הוגנים ותחרותיים תוך שמירה על מקצועיות ללא פשרות.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא תשלום התקשר אלינו, פנה באמצעות הדוא"ל או דרך צור קשר באתר עוד היום!

*המשרד אינו מתחייב למצוא משקיע. במידה ויאותר משקיע אשר יוביל לעסקה – יחולו דמי הצלחה.